Skip to content

TPU 012: Znaczenie kolorów w identyfikacji wizualnej – Monika Serafin

Gościem odcinka jest Monika Serafin projektantka, kreatorka, mówi o sobie, że buduje imperia wizualne swoich klientów. Pracowała min. z : Wedel, MediaExpert, mBank, OsmPower, Warsaw El Sol Salsa Festival, Ursus, Promedis, Broel, Impel S.A.

Dziś kontynuujemy temat który poruszałyśmy w 11 odcinku poświęconym identyfikacji wizualnej, rozszerzamy go o znaczenie kolorów w tym procesie. Według badań kolor logo, grafik czy też produktów odkrywa bardzo ważną rolę, często to one decydują czy kupimy dany produkt czy nie. W grafice poniżej znajdziecie przykłady znanych producentów i marek oraz kolory których używają w swojej komunikacji.

W tym odcinku:

  • Dlaczego warto zwracać uwagę jakich kolorów używamy w identyfikacji?
  • Jakie znaczenie, wartości mają konkretne kolory?
  • Dlaczego nie doceniamy siły koloru białego?
  • Jakie kolory dobrze się z sobą komponują?
  • Co świadczy o spójności wizerunku naszej marki?
  • Jakich bezpłatnych narzędzi możesz używać?

Linki:

Podcast jest dostępny poprzez:

Skomentuj:

Masz pytania? Jakiś wątek Cię zaintrygował? Napisz o tym.